اسپرسوساز

بهترین برند های اسپرسو ساز که باید بشناسید!

قهوه یک نوشیدنی پرمصرف است که به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود و اسپرسو یکی از پراستفاده‌ترین روش‌های تهیه این نوشیدنی محبوب است که با استفاده از دستگاه اسپرسو ساز حاضر می‌شود. عصاره به‌دست آماده عصاره به‌دست آمده در اسپرسوساز عطر و طعم متفاوتی نسبت به سایر روش‌های تهیه قهوه دارد و به همین واسطه محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. علاقه‌مندان به قهوه برای دسترسی سریع به نوشیدنی محبوب‌شان از اسپرسو ساز خانگی استفاده می‌کنند. اگر قصد خرید اسپرسو ساز دارید این مطلب می‌تواند راهنمای شما در انتخاب بهترین مدل باشد.

بهترین اسپرسو ساز مارک دلونگی

برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر کدام قدرت طراحی متفاوتی دارند و تنوع بازار اسپرسو ساز را بسیار زیاد کرده‌اند. در این بین چند برند قدرتمند وجود دارد که بهترین اسپرسو سازهای را عرضه می‌کنند و از سایر برندها متمایز هستند.

دلونگی یکی از بهترین مارک‌های اسپرسو ساز خانگی به‌شمار می‌آید.

دلونگی از معدود مارک‌هایی است که اسپرسو ساز تمام اتوماتیک و معمولی عرضه می‌کند. این برند ایتالیایی به‌عنوان یکی از پیشتازان ساخت اسپرسوساز خانگی، قدمت بسیار زیادی دارد که با بهره‌گیری از تجربه و به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید دستگاه‌های اسپرسو ساز بسیار با کیفیت و درجه یک شده است.

اسپرسوساز دلونگی EC685

685 با توجه به سطح کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد، پرفروش‌ترین اسپرسوساز دلونگی محسوب می‌شود. این اسپرسو ساز خوش‌قیمت ۱۳۵۰ وات، قدرت دارد و در دسته محصولات قدرتمند دلونگی قرار می‌گیرد.

اسپرسو ساز دلونگی 685 با فشار بخاری معادل ۱۵ بار، عمل می‌کند و برای تهیه روزانه چند فنجان اسپرسو در منزل بسیار کارآمد و مناسب خواهد بود. گنجایش مخزن این اسپرسو ساز ۱.۲ لیتر است.

شما میتوانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه کارارز تهیه فرمایید.

بهترین اسپرسو ساز مارک نوا

طراحی، ساختار و رنگ‌بندی اسپرسو سازهای نوا تقریبا مشابه یکدیگر است و معمولا از استیل ضد زنگ برای ساخت دستگاه‌های اسپرسو ساز بهره می‌گیرد.

اسپرسو ساز نوا NOVA مدل 168

قهوه ساز نوا با وزن 3500 گرم و فشار 20 بخار و همچنین قیمت مناسبی که دارد از پرطرفدار ترین ها در قهوه ساز ها می باشد.

این دستگاه اسپرسو ساز توانایی تولید اسپرسو/کافه لاته/فوم شیر و انواع قهوه را دارد.نشانگر سطح آب/سینی چکه گیر

و سیستم کاپوچینو ساز از دیگر ویژگی های این اسپرسو ساز است.

شما میتوانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه کارارز تهیه فرمایید.

بهترین اسپرسو ساز سایر مارک ها

اسپرسوساز زیگما ZIGMA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *