پنکه

معرفی چند مدل پنکه

درست است که هیچ‌چیز نمی‌تواند جای باد کولر را بگیرد اما پنکه به‌عنوان نیروی کمکی، خنکی را به شما هدیه می‌دهد.

انواع پنکه:

1. پنکه سقفی:

این نوع پنکه بر روی سقف نصب می‌شود و هوای محیط را به‌طور یکنواخت توزیع می‌کند. پنکه‌های سقفی برای تهویه و سرمایش فضاهای بزرگ و اتاق‌هایی با ارتفاع بالا کاربرد دارند.

2. پنکه رومیزی:
این پنکه‌ها از اندازه کوچکی برخوردارند و روی میز یا سطح دیگری قرار می‌گیرند. آن‌ها برای استفاده شخصی در محیط‌های کوچک مانند اتاق خواب، میز کار و میز ناهار خوری مناسب هستند.
3. پنکه ایستاده:
این پنکه‌ها دارای ستونی بلند و پره‌های بزرگی هستند که بر روی ستون نصب شده‌اند. آن‌ها به صورت عمودی در اتاق قرار می‌گیرند و هوا را به سمت بالا منتقل می‌کنند. این نوع پنکه‌ها معمولاً در فضاهای بزرگتر مانند سالن‌ها، اتاق‌های پذیرایی و رستوران‌ها استفاده می‌شوند.
4. پنکه دیواری:
این پنکه‌ها بر روی دیوار نصب می‌شوند و به‌طور افقی هوا را در فضا پخش می‌کنند. آن‌ها معمولاً در فضاهایی که محدودیت در زمینه نصب پنکه وجود دارد استفاده میشود.

پنکه تکنو مدل Te-9110N

پنکه تکنو مدل Te-9110N با قابلیت تنظیم ارتفاع و استفاده به صورت یک پنکه دیواری 3 حالت فیزیکی را برای شما در اختیار می گذارد. در واقع شما با خرید این پنکه بر حسب نیاز میتوانید از پنکه به صورت ایستاده، دیواری و یا رومیزی استفاده نمایید.
پنکه تکنو مدل Te-9110n محصولی کاربردی از این برند است که از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است. پنکه Te-9110n دارای ارتفاع 126 سانتی‌متر است و علاوه‌براین قابلیت تغییر ارتفاع را دارد و از طریق کوتاه و بلند کردن میله‌ آن می‌توانید دستگاه را متناسب با محیط خود تنظیم کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این مدل، امکان تنظیم سرعت آن در سه سطح مختلف است. Te-9110n فاقد ریموت کنترل و تایمر است و عملکرد بسیار ساده‌ای دارد. موتور این پنکه دارای قدرت وزش باد زیاد است و به‌صورت کم‌صدا کار می‌کند. با استفاده از این محصول و با استفاده از عملکرد آن می‌توانید گرما و هوای اتاق خود را مناسب با میل خود عوض کنید. این مدل از دسته‌ی پنکه‌های پنج‌پره است که سری آن قابلیت چرخش به طرفین را دارد. این پنکه می‌تواند ۵۶ مترمکعب بردقیقه باددهی داشته باشد و سرعت گردش پروانه آن تا ۱۴۰۰ دور دردقیقه می‌رسد. گفتنی است پنکه‌های ایستاده ایده‌آل برای خنک کردن مکان‌هایی مثل یک اتاق نه‌چندان بزرگ، مغازه‌ها یا محیط ادارات هستند.

پنکه دیجیتال گردیک مدل SFD5001

پنکه دیجیتال گردیک مدل SFD5001 رنگ پره‌های پنکه گردیک با بدنه کاملا هماهنگی داشته و به رنگ مشکی یا سفید است. سرعت چرخش روی بدنه با شکل نیم دایره مشخص می‌شود و طراحی را زیباتر کرده است. تنظیمات این پنکه با حروف لاتین نوشته‌ شده‌اند.

پنکه گردیک یکی از پیشرفته و حرفه‌ای‌ترین پنکه‌هایی است تاکنون دیده‌اید چرا که بیشتر پنکه‌ها ۳تا ۴ پره دارند که درواقع شدت باد را تنظیم می‌کنند اما این پنکه گردیک ۵پره دارد پس با قدرت بالاتری باد را به گردش در می‌آورد. از طرفی از ۴سرعت مختلف کمک می‌گیرد که حتی اگر شما در فاصله دوری ایستاده باشید جریان باد به شما خواهد رسید. سرعت ۱ احتمالا فقط فضای اطراف را خنک می‌کند اما سرعت چهار تا ۳-۴متری اطراف را پوشش می‌دهد.
در پنکه دیجیتال ۳ حالته گردیک برای جلوگیری از این پیشامد تایمری طراحی شده تا پنکه به‌طور خودکار پس از ۸ساعت خاموش شود. همچنین پنکه گردیک با توان ۵۵وات که برای یک پنکه عالی است می‌تواند ساعت‌ها کارکرد مداوم را داشته باشد. در مدل‌های جدید وسایل برقی با کمک تکنولوژی، حرفه‌ای‌ترین تجهیزات پدید آمده است.

پنکه آیسن مدل IE-F871

 

پنکه‌ «آیسن» مدل IE-F871 یکی از محصولات کاربردی و خوش‌ساخت ارائه شده به بازار توسط این برند است. این پنکه ایستاده از جمله پنکه‌های دارای 5 پره است که از طراحی زیبا و شکیلی برخوردار است. پره‌های دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند و در میان دو صفحه محافظ مشبک قرار گرفته‌اند. همچنین این مدل قابلیت تنظیم ارتفاع را داراست و کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود ارتفاع دستگاه را در اندازه مناسب تنظیم کند. توان مصرفی این پنکه 60 وات است. از طریق دکمه‌های تنظیماتی که روی بدنه دستگاه قرار گرفته است امکان تنظیم جهت سری پنکه، تنظیم تایمر، تنظیم سرعت باد و تنظیم حالت پرتاب باد برای کاربر فراهم شده است. تنظیم سرعت دستگاه در سه حالت مختلف انجام می‌گیرد. علاوه‌براین کارکرد موتور این پنکه به‌صورت کم‌صدا است و آرامش محیط خانه شما را برهم نمی‌زند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی در این مدل می‌توان به امکان تنظیم از راه دور اشاره کرد. وجود یک ریموت‌کنترل قابلیت تنظیم دستگاه از فاصله را به راحتی به کاربر داده است. با استفاده از دکمه‌های قرار داده شده روی بدنه می‌توان مواردی مانند سرعت چرخش پره‌ها و خاموش و روشن شدن پنکه را کنترل کرد. حجم باد دهی این دستگاه 56 متر مکعب بر دقیقه بوده و دارای تایمر 7.5 ساعته می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *