معرفی

تفاوت مخلوط کن و آبمیوه گیری

تفاوت مخلوط کن و آبمیوه گیری

آبمیوه گیری و مخلوط کن دو دستگاه بسیار متفاوت هستند و با دو هدف کاملا متفاوت . بله هر دوی آنها میوه های خوشمزه و سبزیجات را به یک نوشیدنی مغذی و خوشمزه تبدیل می کنند اما نحوه انجام آن و نتیجه نهایی اصلا یکسان نیست.

یک آبمیوه گیری فیبر میوه یا سبزیجات را از آب آن جدا میکند و فقط آب میوه را برای نوشیدن به جا میگذارد و تفاله دور ریخته می شود .

و به این معنی است که شما میتواند میوه یا سبزیجات بیشتری را در هر لیوان بریزید و تمام ویتامین ها و مواد مغذی را به راحتی و قابل هضم ترین شکل ممکن دریافت کنید.

اما یک مخلوط کن کل میوه یا سبزیجات از جمله فیبر آن را پردازش میکند این باعث می شود یک نوشیدنی غلیظ تر (معمولا اسموتی نامیده می شود) که صد البته هضم آن بیشتر طول میکشد داشته باشید البته هنوز مواد مغذی را هم در این روش دارید اما با سرعت بسیار کمی جذب می شود .

همانطور که پیداست با این روش و با این دستگاه اشتهای شما بر طرف می شود و برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنید.

اگر می خواهید تفاوت این  دو دستگاه را دقیق تر بدانید با ما در سایت فروشگاهی کارارز همراه باشید:

مخلوط کن 

مخلوط کن ها به طور کلی به دو نوع تقسیم می شود. یکی نوع شیشه ای است که می تواند میوه ها و چیزهای دیگر را بکوبد. مزیت آن این است که تفاله و آب میوه در کنار هم هستند که اجزای فیبر موجود در میوه را از بین نمی برد. همچنین می تواند میلک شیک درست کند و غیره. وقتی این کار را انجام می دهید ، می توانید مقداری شیر ، موز و تکه های یخ بریزید. تاثیرش خیلی خوبه نوع دوم یک لیوان پلاستیکی است. مزیت آن این است که جام دارای تورهای بیشتری نسبت به اولین جام است. این می تواند شیر سویا خام تهیه کند ، به این معنی که می توانید آن را فقط بعد از گرم شدن بنوشید. البته ، می تواند باقی مانده آب میوه را مانند آب میوه گیری جدا کند ، اگرچه ممکن است اثر آن کمی بدتر باشد. با این حال ، اگر یخ تراشیده می کنید ، باید از یک لیوان پلاستیکی استفاده کنید ، در غیر این صورت فنجان را می شکنید. هنگام ضربه زدن به میوه مقداری آب اضافه کنید ، در غیر این صورت میوه به فنجان می چسبد و سر چاقو ضربه نمی زند.

آبمیوه گیری

این بدان معناست که آب میوه را از بدن جدا کنید ، اما این امر فیبر میوه را از بین می برد و شما آب میوه را می نوشید و بیشتر فیبر در تفاله است و دیگر نمی توان از خمیر آن استفاده کرد. علاوه بر این ، اکثر آب میوه گیری ها تأثیر خوبی در جداسازی بقایای آب میوه ندارند و بقایای آن خیلی خشک نیست و منجر به ضایعات زیادی می شود. هنگام پخش آب هندوانه ، نشت آب هندوانه رخ می دهد. از آنجا که هندوانه آب زیادی دارد ، اکثر ماشین ها به طور منطقی طراحی نشده اند ، در نتیجه آب از شکاف دستگاه خارج می شود. از نظر تغذیه ، میکسر مواد مغذی بیشتری نسبت به آب میوه گیری تولید می کند ، زیرا فیبر موجود در میوه را از بین نمی برد. شیر سویا که توسط آب میوه گیری و دستگاه شیر سویا فشرده می شود ، اساساً یکسان است. با این حال ، دستگاه شیر سویا نسبتاً آسان است. شیر فشرده سویا را می توان مستقیماً نوشید ، در حالی که شیر سویای فشرده شده توسط آبمیوه گیری باید قبل از نوشیدن پخته شود. در حقیقت ، شیر سویا بهتر است توسط خودتان جوشانده شود ، و باید جوشانده شود ، در غیر این صورت سمی است.

نتیجه گیری

آبمیوه گیری و مخلوط کن هر دو جزئی از وسائل ضروری و مورد نیاز هر فرد در آشپزخانه بوده و هر دو کارایی های بسیار زیادی دارند. مخلوط کن و آبمیوه گیری مورد علاقه خود را با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت می توانید از سایت فروشگاهی کارارز تهیه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *